sâmbătă, 23 februarie 2008

Motocicleta



Astazi voi face un lucru pe care ma gandeam ca nu o sa-l fac vreodata. Imi vine sa scriu "de buna voie si nesilit de nimeni" insa nu ar fi pe deplin adevarat. Cel putin prima parte. Azi o sa imi duc motocicleta la Monteoru. Nesilit de nimeni dar nu de buna voie. NU renunt la ea cu sufletul impacat. Ma rog, "renuntat" e un fel de-a spune. O sa o las acolo pentru ceva reparatii de care eu nu mai am timp sa le fac. Cel putin asta a fost pretextul cu care mi-am amagit mintea. Credeam ca e mai usor ... Nu e! E usor sa alegi intre o probabilitate mai mare sa ai accident in oras si alta mai mica. Foarte usor. Dar... e tare dificil de pus in practica. Un copil iti schimba viata. Iti schimba prioritatile si inlocuieste tot ceea ce ai crezut ca e de neinlocuit in mintea si sufletul tau. NU e rau. E bine. Insa este dificil.
M-am gandit ca o sa folosesc motocicleta numai la plimbarile de weekend pe dealurile din apropierea MOnteorului, eventual in concediu la drumuri ceva mai lungi. Asta este un alt gand de usurare a perioadei de sevraj. Cu toate acestea, o discutie cu un bun prieten m-a adus cu picioarele pe pamant.
******
musa valentin: mai, de renuntat nu cred ca o sa renunt
J: pariu ?
musa valentin: numa ca o sa ma dau mai rar
J: din ce in ce mai rar
J: la inceput
J: 1-2 ani
J: gata
J: pariu
J: in fine
musa valentin: ma, daca e asa cum zici tu

musa valentin: inseamna ca nu o sa doar prea tare
musa valentin: doara
J: logic
J: viata le rezolva pe toate
musa valentin: dar dupa cativa ani o sa il iau pe Matei
musa valentin: la plimbare cu mobra

musa valentin: si adunci o sa vrea si el....

musa valentin: si o sa-i iau o mini mini motoreta de padure
J: vise taica

J: vise

musa valentin: si o sa ma dau cu el cum ma dau io cu tata

J: hai ca ma decolat
J: te pup ma

musa valentin: pa

musa valentin: drum bun
musa valentin: sa ai vreme frumoasa

J: mercic


************
Si uite asa, prietena mea BMW F650, motocicleta care m-a dus pe toate coclaurile, este pe cale sa petreaca o buna perioada intr-o minunata statiune balneo climaterica, Sarata Monteoru.
Nu va ramane singura. Mai mult ca sigur ca o va alerga taica-miu. Stiu ca va avea grija de el asa cum a avut si de mine. Si el de ea.
E greu...tare greu...

Niciun comentariu:


Vrei sa vezi cati?