sâmbătă, 1 martie 2008

1 Martie

Uite ca a venit si primavara. Am asteptat-o atat de mult incat acum, dupa ce a sosit...parca nu e chiar asa mare fas. Abia acum, in timp ce scriu aceste randuri, mi-am dat seama ca este ... chiar primavara. Este primul Martisor al lui Matei. Cu aceasta ocazie a facut si primii pasi in premergator (ma rog, primii pasi au fost facuti cu vreo doua zile in urma insa astazi s-a intrecut pe sine insusi). S-a deplasat singur conform vointei sale. A vrut sa se duca pana la patutul lui si s-a dus. S-a indreptat catre usa pentru ca de-acolo s-a auzit vocea mamei lui. In tot acest timp a vorbit pe limba lui fara incetare (ba, ba, ba, brruuu, ma, ma, ba, zzz, fruuu, brmmm...etc, etc).
I-a aparut si al doilea dintisor. Jos, in stanga. Abia a strapuns gingia insa ..promite :) In curand lui Matei ii va putea ramane ...mancare intre dinti :)) Se descurca admirabil. Putin Dentinox si durerea dispare.
Astazi Matei a avut o zi plina. De dimineata a facut baita sub dus! A avut pentru inceput o ... retinere in ceea ce priveste noua locatie. Zgomotele amplificate ale apei cazute din dus in cada l-au facut sa se uite putin...precaut. Dupa ce am intrat sub dus, tinandu-l pe Matei in brate, am lasat apa sa-l ude pe spate. I-a placut! A fost foarte incantat cand l-am intors cu fata spre apa. Se juca cu jetul dusului si radea. A fost ... perfect.
Dupa o asa dimineata revigoranta, a primit vizita Elenei. Ca de obicei, buna mea surioara (si matusa de aproape 8 luni incoace) l-a cadorisit pe Matei cu o jucarie. Chiar i-a placut! S-a jucat cu ea cot la cot cu mine:)
Dupa o masa copioasa ce a constat in (ati ghicit) mar, banana si branzica facuta din lapte si calciu lactic, am plecat impreuna sa vedem amplasarea noului meu loc de munca. Este aproape de bunii nostrii prieteni Ri si Felicia. Poate asa o sa le atacam mai des gratarul din curte. La intoarcere am trecut prin Cora. Mami a facut cumparaturile iar baietii s-au invartit printre rafturile cu produse electronice, pe la raionul cu scule, accesorii auto... deh, ca baietii :) La final am insotit-o pe mami in zona produselor congelate (prietenii stiu de ce:P )
Ne-am intors acasa si a inceput cursa cu premergatorul. Dupa aproape o ora si jumatate de claxoane, pocaneli, bocaneli tiuituri, chiote si alergari dupa pisica, Matei s-a retras la somn (dupa laptele de seara, bine-nteles)
Acum e aproape liniste. Se aude tzacanitul tastelor iar pe fundal niste indivizi vorbesc in engleza la un oarecare post tv. Usa de la sufragerie este deschisa; urechile ne sunt ciulite la Matei insa...acum ne-am linistit. Am avut o zi plina!

La Multi Ani fetelor!

Din partea lui Matei si a lui tati!

Un comentariu:

Viviana Muşa spunea...

multumiiim! oricum in ritmul asta de dezvoltare in curand tre sa-i faci cont si lui si sa schimbi subtitlul blogului. cu siguranta in curand va incepe sa aiba si el opinii cu privire la viata lui :)


Vrei sa vezi cati?