marți, 19 februarie 2008

Program de bebelus

Dimineata (dupa masa) este continuata cu programul stiintific. Studiul oscilatiilor. Daca montezi o bila verde in capatul unui sistem oscilant si-i aplici o forta, atunci ...ia sa vedem. Ce se intampla? Mda, destul de interesant. Imi place...



DUpa alte cateva experimente, obosit, murdar si asudat (dar fericit) trebuie sa fac fata unei alte provocari. Imi tot storc mintea si muschii sa ajung in cadita ce ma asteapta. Sa vedem... Ma agat cu mana dreapta de marginea caditei...Ah! Nu mai stiu! Cu dreapta sau cu stanga??!! O sa incerc cu dreapta. Fac un efort si imi ridic privirea peste margine. Ah! Daaaa, e apa inauntru. Si pare a fi calda... Uff! NU-mi aduc aminte ce trebuie sa fac dupa ce ma ridic in maini... Sigur mai era ceva. . Dar ce? Incerc sa ma ridic cu ambele maini. NU ajuta nici asta. In fine! Am un lapsus... O sa incerc sa ma tin in maini si..poate imi soptete cineva continuarea. Sau poate ma ia tati in brate si ma scuteste de incercarile astea. Aaa asta era! Ma ia tati in brate. Asta trebuie sa fac. Dar cum?
Eu nu pot sa ..."ma ia tati" singur. Vreti sa vedeti cum am continuat? Uitati-va mai jos.

6 comentarii:

Anonim spunea...

ce sa mai... la vara, la mare cu Matei. vad ca e pregatit, acolo o sa aiba cea mai mare baitza...

Viviana Muşa spunea...

sau la monteoru la saraturi :)

vmm spunea...

Cred ca mai degraba o sa-l bagam la murat la Monteoru.
:)

Aleris spunea...

pare cam incruntat, deja se gandeste la ce vrea cand o sa fie mare
ezita intre scafandru si cercetator

Viviana Muşa spunea...

Uite ca si Nicoleta are mare avant catre facut baita :) .

vmm spunea...

unde sa ne uitam?


Vrei sa vezi cati?