joi, 7 februarie 2008

07.02.2008 - Fix 7 luni-Fix 7kile sapte sute

Si-a mai trecut inca o luna... Da, stiu...n-am mai scris nimic in ultima perioada. Imi pare rau ca asteptarile voastre s-au implinit asa de taziu insa...dupa cum bine stiti mai bine mai tarziu decat niciodata :)
Cel mai important eveniment din aceasta ultima luna s-a petrecut acum cateva zile, in noaptea dintre 4 spre 5 feb. Primul dintisor al lui Matei, (incisivul stanga jos) a strapuns gingia! Ma gandeam cum as fi reactionat eu (sau voi) daca gingiile ne-ar fi in permanenta tensiune, impinse, taiate, strapunse ...? Cred ca n-am pune geana peste geana .. Am merge pe la doctori stomatologi, ne-am indopa cu medicamente pentru calmarea durerilor...ne-am vaita si am jeli nonstop! Rezitenti mai sunt bebelusii :) Cateva scancete in noapte...o maraiala mai accentuata in timpul zilei si jucarii roase cu mult spor au fost efectele minunatului eveniment :)
Hai sa vedem ce altceva notabil s-a mai intamplat? Aaa bun! Matei este la varsta la care trateaza cu plans orice persoana straina. "Cine esti? NU te cunosc! O sa plang! Mami, uita-te la mine, am pus botu', am lasat buza, ma pregatesc sa plang. Vii? " Si mami se duce repede la bebe si il ia in brate si il linisteste, si ii spune cine este acea persoana noua pentru Matei... Apoi, incet-incet, puiul de om se obisnuieste cu musafirii si incepe sa-i trateze ca atare. Cu voi stau serios (poate va arunc asa, cate un zambet, iar cu mami si tati sunt vesel mai mereu si rad la ei in brate.
Cu fiecare zi ce trece, Matei este tot mai aproape de momentul in care o sa se ridice in genunchi si sa priveasca peste marginea patutului. Se agata cu o mana de marginea superioara a patului si se ridica in brate. O sa iasa un sportiv :)) Este foarte activ si nu vrea sa stea intr-un loc. Asta am aflat (si ne-a ramas in minte) abia dupa ce domnul A CAZUT DIN PAT!! Exact! A fost pus pe patul din dormitor si s-a rasucit pana a cazut din pat. Nu i-au trebuit mai mult de 20 sec. Hop, poc buf! Acum stam cu ochii pe el ca pe butelie :))
"Vichendul" trecut am fost la... zapada. Troiene de zapada in Teleorman. Zapada cat vezi cu ochii iar in Bucuresti a dat coltul ierbii :) Aerul curat combinat cu leganatul lui Matei l-a facut pe acesta sa adoarma in...front. Oricum, cat te uitai cu ochii nu vedeai decat albul stralucitor al zapezii. Cum ochelari de soare inca nu i-am luat...omuletul a preferat sa traga un pui de somn in zgomotul zapezii scartaind sub talpile bocancilor.





Cu aceasta ocazie Matei a dat ochii cu un specimen deosebit de agresiv. Acesta se numeste Petecel! A trebuit sa-l inlantuim pentru a-l putea stapani. Cu toate acestea, agresivitatea acestuia l-a facut sa rada pe Matei... si ce ras! In hohote!!
Hai sa vedem ce s-a mai intamplat in aceasta luna in ceea ce priveste alimentatia. Incepand usor, usor, cu suc de mere, cu o lingurita, doua, trei...am trecut luna aceasta la doua mese pe zi diferite de lapte. Una ce consta in mar ras sau banana pasata iar a doua reprezentata de cereale pentru bebici, de la Nestle. Aici am cam dat-o in bara intrucat am folosit cereale cu orez, fapt ce a dus la o constipatie de toata frumusetea. Cand ne-am dat seama ce am facut, am renuntat la cerealele cu orez pentru o saptamana. Micutul si-a revenit la normal si acum primeste cereale cu grau, banana si portocala. Din greseli invatam.
Diversificarea a continuat cu supa de legume, legume pasate si in ultima perioada legume pasate cu piept de curca de la tara. Supa de legume, precum si piureul cu piept de curca l-a cam lasat indiferent pe Matei. Acesta s-a uitat stramband din nas la pasta din farfurie si dupa cateva lingurite a inceput sa priveasca peretii.
Dragilor, cam asta a fost retrospectiva lunii. Va invit la final sa vedeti cum a decurs intalnirea lui Matei cu fiara deslantuita dein Saele!
Vizionare placuta :)


3 comentarii:

Anonim spunea...

Uite si alti prieteni ai lui Matei :))

http://www.youtube.com/watch?v=cXXm696UbKY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=0K-gwfffKGQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mUUUj2DRVg8&feature=related

vmm spunea...

Va rog, scrieti-va si numele

mykutza spunea...

saaele din teleorman?de dupa pleasov?eu sunt din lunca..poate vreodata la vara o sa il cunosc si eu pe matei..mi-ar pplacea taare mult..


Vrei sa vezi cati?