luni, 24 martie 2008

Batranete

Luni, 17 martie 2008 la ora 12:30, Matei s-a ridicat singur in picioare tinandu-se de gratiile de la patut. S-a saturat de o viata traita-n fund... Gata! A pus picioru-n prag.
Din pacate batranetea isi spune cuvantul in ceea ce ma priveste. Nu pot sa imi aduc aminte mai nimic din evolutia lui Matei din aceasta perioada!!
...
Incet, incet imi revine memoria:)
Matei a participat la primul sau gratar la iarba verde. A aruncat o privire asa, din fuga la focul ce tocmai se aprindea apoi s-a retras in masina sperand ca fumul cel inecacios sa nu-l ajunga:)


Era bine acolo insa..plictiseala mare. Deodata atentia i-a fost atrasa de motocicleta cu care bunicul sau venise tooocmai de la Monteoru. A rugat-o frumos pe mami sa-l asiste la urcarea pe ...agregat apoi a inceput sa-l studieze cu atentie.



E drept, indiferent cat de rosie ar fi motocicleta... tot o roata maaaare mare cat el il atrage. Matei cere insistent sa i se faca o poza langa monstrul din fier, plastic si cauciuc.
















Un alt moment important petrecut in aceasta ultima perioada a fost intalnirea lui Matei cu prima sa minge adevarata. Alegerea acesteia nu a fost dificila. In Cora i-am oferit mai multe mingii. Cea dupa care a intins mana prima data a fost cea din imagine. Incantarea i se poate citi cu usurinta pe fata. Si nu numai lui...
Incepe o noua perioada. Geamuri sparte, lucruri daramate... intr-un cuvant: antrenamente.















Zilele trecute ne-am luat inimile in dinti si pana la urma ne-am cumparat un dulap pe hol. Bine-nteles ca ne-a fost livrat in doua pachete plate. Perfect. Am chemat prietenii si rudele sa fim mai multe capete si mai multe maini care sa ridice din temelii presupusul dulap.
Zis si facut. Dupa ce ne-am intalnit si ne-am facut curaj cu cate-o bere...am incercat sa-l montam. Pana la urma am reusit ... dar cu ce rasete :))

Un comentariu:

Viviana Muşa spunea...

Şi ai uitat să spui că Matei s-a bronzat ... Deci până una alta semnele spun că va fi un frumos brunet cu ochi albaştri :)


Vrei sa vezi cati?