duminică, 9 decembrie 2007

Si se facura cinci luni...

Dupa cum am putut observa, stilul tehnic a avut parte de blamul public :) Imi este greu sa nu remarc progresele pe care le face Matei si nu cred ca voi putea renunta la ...partea explicatiilor tehnice :)
Pe 10 noiembrie s-au implinit 10ANI de cand ne-am cunoscut pe munte. O groaza de vreme ce a trecut ca o clipire... Dintr-un foc ne-am luat, am facut copil, l-am botezat si vaccinat...si gata Puff...10 ani. Ar fi un bun moment de retrospectiva insa...mai avem pana sa stam la gura ...caloriferelor cu pozele in fata si sa depanam amintiri.
In ultima vreme Matei a fost plimbat pe la bunici, a luat aer in botic si a ascultat toate orataniile din gradina.
Aproape in fiecare zi iese la plimbare in parc si se intalneste cu prietenii lui (Neverelse Jr, Sara, Bianca). Ultima data am fost impreuna cu Cristi (Never) la KidEx si i-am luat un nou carut. Este ...un model sport, portocaliu cu albastru, foarte usor si extrem de manevrabil. Mihaela este foarte incantata de el. Acesta incape si in lift (marea problema a celuilalt carucior era ca nu incapea in lift, era foarte greu si dificil de urcat pe scari).
Revenind la partea tehnica, Matei a inceput sa isi ridice funduletul (stand pe burtica) in incercarea de a se deplasa de-a busilea. A reusit doar sa semene cu o rama...:) Ridica si lasa fundul pe saltea . A reusit sa isi tina cu ambele maini, pentru cateva momente, sticla cu ceai. Este foarte incantat de mainile lui si si le molfaie cu placere.
La capitolul "pentru prima data" Matei a vazut zapada pe 19 noiembrie iar pe 24 a iesit pentru intaia oara prin ceata.
A spus primul cuvant "ACU" E clar ca nu-i decat o ... intamplare insa e un progres remarcabil.
La aniversarea de 5 luni, pe 07.decembrie, dimineata, am vrut sa ma apropii de el si sa-l sarut pe frunte. Cu o miscare bine gandita si cu o precizie demna de invidiat, Matei mi-a infipt o unghie in ochi. A doua zi am fost la urgenta la oftalmulogie. Mi-a zgariat corneea. Se reface in cateva zile insa senzatia este urata.
Se poate observa ca miscarile mainilor sale sunt din ce in ce mai precise. Sarind peste etapa statului singur in fundulet, MAtei se sprijina destul de bine pe talpi stand in picioare sustinut.
Si-a descoperit o noua (cum altfel) placere. In timpul liber face ture cu avionul prin jungla florilor de apartament, deasupra paharelor si sticlelor cu suc.... Este un pilot desavarsit :)
Stiu ca alura artistica a textului acestuia este la pamant insa la 98 de ani, cand voi reciti ce-am scris ..n-o sa-mi mai pese. O sa ma bucur atunci ca ...pot.
Daca tot veni vorba de batranete, uite ca Matei l-a intalnit pe Mos Craciun Motociclistul. Era la una dintre plimbarile sale iar Mosul l-a plimbat putin sa-i poarte noroc


Niciun comentariu:


Vrei sa vezi cati?