joi, 20 decembrie 2007

Din ciclul "Mi-am luat masina noua..."

"Mi-am luat masina noua
Nu ma ninge, nu ma ploua"

Fiecare cu ce-l doare.
Dupa cum stim, intr-o societate perfecta ca a noastra, este normal ca cei care locuiesc la parter sau la etajul unu sa nu plateasca liftul pe care oricum nu-l folosesc. Booon. Asta inseamna ca in mod sigur, ireversibil si irevocabil, usa liftului de la etajul unu TREBUIE sa fie blocata, batuta in cuie, prinsa cu suruburi, sudata si..electrocutata astfel incat nimeni sub nicio forma si niciodata in viata lui sa nu o poata deschide. Deh..daca nu platesti..ce treaba ai cu liftul nostru, a?!
In aceasta ordine de idei, cam prin august am rugat adminul scarii noastre sa ia legatura cu mai marii stapani ai liftului sa deschida usa la unu. Mihaela muncea din greu cu caruciorul de doispe kile urcandu-l...impreuna cu Matei, pe scari. . . Mai ales ca era imediat dupa nastere. Dupa doua saptamani de nereusite, am luat problema-n mana si am sunat la stapanire... Foarte amabili ne-au dat termen ..cateva zile. Am asteptat cateva zile cam... 100 apoi..cand ne era viata mai frumoasa ne-am trezit cu o suma frumusica trecuta la intretinere pentru...plata lift :)) De tot rasul. Aveam usa deschisa cu o luna in urma insa nimeni n-a avut puterea, durerea, chinul sau ce mama naibii ar fi putut sa detina...sa ne anunte. In fine, fericiti nevoie mare, ne-am dus cu caruciorul lui Matei sa probam fenomenala realizare. Am apasat pe buton...am asteptat ...a sosit liftul apoi cu o imensa emotie in trup si suflet am incercat sa bagam caruciorul in lift... Si am incercat...in toate pozitiile Ne uitam ca prostii unul la celalalt...din cand in cand la carucior si cu multa ura la usile interioare ale liftului care de afurisite ce erau ele nu doreau sa se mai miste acei 10 cm necesari intrarii caruciorului... Am plecat resemnati in fata celei mai vechi dileme a omenirii...(cum sa bagi ceva mare in ceva ...mai mic)..
Acestea fiind spuse ne-am napustit la Kidex (targul cu produse pentru bebici) ne-am luat cel mai usor si mai ingust model de carucior...model super sport...cu tractiune integrala, tunning de motor si alte alea...astfel incat acesta sa poata urca singur, fara ajutor in burta... devoratorului de nervi... mirosuri...sperante...
Astazi suntem fericiti... Liftul functioneaza si la etajul nostru...vecinii de la parter, obositi de atata urcat de trepte, isi suie corpurile vestezite de trecerea anilor in liftul care se deschide si la etajul nostru, apasa pe butonul pe care scria odata 1 (acum ars de-o flacara binevoitoare), proptesc usa de la lift cu ceva (gasesc ei de fiecare data cu ce), se duc agale pana la gheda de gunoi, isi arunca punga plina cu ...reziduuri apoi se intor repejor la lift, de-proptesc usa, intra, apasa pe butonul pe care candva scria P...ies din lift...intra in apartamentele lor...si ...ciclul se reia.
Suntem fericiti acum...

Niciun comentariu:


Vrei sa vezi cati?