marți, 25 decembrie 2007

Sarbatori Fericite Prieteni, Sarbatori Fericite Matei!


Pentru majoritatea oamenilor Craciunul inseamna multe multe SMS-uri, damigene cu vin, pomana porcului, familie, muraturi, nasi, fini, prieteni, vizite, frig, telefoane si uneori felicitari... Ca tot veni vorba de felicitari, magia scrisului urarilor pe o felicitare din carton, un bradut desenat pe plic si ...timbrul postal aplicat face mai mult decat 1000 de sms-uri sau mesaje telefonice. Acea placere, curiozitate si graba deschiderii plicului face toata...distractia. Oare ...ce mi-a scris?! A pus si altceva in plic? Ia sa vedem... Oare cat timp a facut pe drum? Maaama, tocmai din Suedia?! Ce frumos :)
Pentru Matei astazi a fost o zi speciala. A fost primul sau Craciun petrecut in familie (matusa Elena si matusul Dan Sociu). Masa mare, cu bucate speciale facute cu drag in casa. Dupa cum se vede mai jos, Matei a ignorat total mancarea pusa pe masa in favoare degetelor lui Mami. Parca...au o savoare deosebita.

Bradul de anul acesta a fost cel mai frumos de pana acum. E ok, mare si frumos...dar cand a sosit momentul in care a trebuit sa il punem in suport...am dat din nou peste acea veche dilema (cum sa bagi ceva mare in ceva mai mic). Dupa cateva momente de panica, sub privirile uimite ale pisicii, am luat ansamblul format din cubul in care trebuia sa doarma si batul pe care obisnuia sa isi ascuta ghearele, l-am intors cu gaura in sus si am infipt bradul devenit acum...ceva mai mic de introdus in ceva mai mare :)
Una peste alta, dupa ce s-a terminat marea masa in familie am plecat impreuna cu Matei in ceea ce se numeste "prima vizita la prieteni a piticului". Aproape ca uitasem cat de bine este sa fii musafir. Mai ales la Adi :) E distractiv sa vezi gazda cum incearca sa impace fiecare invitat (inclusiv pe Matei) cu toate ca ne stim de ani buni si cu toate ca am mancat aceeasi paine si am baut aceeasi apa pe munte...
Ajunsi acasa, Matei isi continua somnul inceput in masina, noi am pus mana pe telefoane si am inceput sa sunam ... pe la case sa uram...
Sarbatori Fericite dragi prieteni!
Sarbatori Fericite Matei!




Niciun comentariu:


Vrei sa vezi cati?