miercuri, 16 ianuarie 2008

Domnul Cristian Cotiga

Sincer sa fiu am stat putin in cumpana cand a trebuit sa dau titlul acestui articol. NU stiam ce anume sa scriu.."Doctorul Cristian Cotiga" sau "Omul Cristian Cotiga". Asta este problema...nu poti desparti un om de profesia lui, cu atat mai mult cu cat aceasta se confunda cu calitatea sa de om.
Nu stii niciodata cand vorbesti cu Doctorul sau cu Omul Cristian Cotiga. Toate discutiile pe care le-am avut cu dansul au fost facute intr-un cadru si o atmosfera deosebita. Poate doar echipamentele specifice activitatii cabinetului medical sa poata sa iti reaminteasca faptul ca te afli la..doctor si nu la o discutie prieteneasca. Pana la acest moment nu am scris nimic despre omul care ne-a ajutat sa devenim parinti. Stim ca ne va intelege. Viata noastra s-a rasucit, intortocheat, complicat, inveselit, schimbat etc, etc, o data cu venirea lui Matei. Prioritatile noastre s-au schimbat aproape instantaneu... Nu e de mirare ca am omis sa multumim public celui ce a ajutat la schimbarea vietii noastre.
Dupa ce am "incercat" destui doctori (care fie vorba intre noi aveau aceasta titulatura numai in acte), dupa ce am fost plimbati din cabinete in cabinete, dupa ce am mers la pomul laudat...unde am stat cu orele la coada pentru niste analize si diagnostice cel putin ciudate, am avut sansa de a-l cunoaste pe domnul Dr. Cotiga.
Acesta a dat un alt sens notiunii de DOCTOR. De fapt omul nu a schimbat nimic. Pur si simplu si-a facut meseria punand suflet in ea. Dupa primele vizite la cabinetul acestuia aveam senzatia ca ne cunoastem de 100 de ani. Modul in care a reusit sa ne redea optimismul pierdut a facut astfel incat sa asteptam cu nerabdare urmatoarele vizite.
Unul din motivele pentru care scriu acest articol este acela ca voi, cei care cititi aceste randuri si sunteti hotarati sa aduceti pe lume un copil, sa aveti parte de un tratament corect si de un om care chiar vrea sa va ajute.


Datele de contact ale Dr. Cotiga Cristian sunt :

Adresa Cabinet:

Strada Elena Clucereasa, Nr. 41, Sector 1, Bucuresti.
Telefon: 0744 332 141



22 de comentarii:

mykutza spunea...

felicitari..ai un copil foarte frumos..o minune de care sper sa pot sa am si eu parte..:((...am intrat pe blogul tau cautand date despre dr cotiga.chiar asa este un dr bun?te mai duci la el?poti intra pe id-ul meu de mess sa imi dai mai multe detalii despre dumnealui?te rog..myhaela87 e id-ul..inca o data felicitari pt bebel..

vmm spunea...

Multumim frumos.
In ceea ce-l priveste pe Dr. Cotiga...DA, ESTE UN DOCTOR FOARTE BUN!
Este un foarte bun profesionist si are o experienta indelungata.
Te vei simti bine la el in cabinet. Vei pleca de fiecare data cu speranta in suflet si cu zambetul pe buze,

Anonim spunea...

am fost..m-am simtit un pic cam ciudat cand am vazut cum arata cabinetul,dar cand am intrat si am vazut numai poze cu bebei mi-am dat seama ce fel de om e...k banuiesc k nu e vreo psihopat.:))))))a fost ok..o sa ma mai duc la el..ms k "ne-ai facut cunostinta"

Anonim spunea...

buna.Am o rugaminte, stiu de dl. dr. Cotiga ca este un medic exceptional, cunosc personal multe foste paciente (actuale mamici) foarte multumite de el si care il recomanda din toata inima.Ma gandesc sa merg si eu la el, dar am nevoie de cateva detalii, va rog, cum ar fi: stiti cumva daca face ecografii 3D?Eventual costuri.Multumesc

vmm spunea...

Tania,
la cabinet la Dr Cotiga o sa gasesti un ecograf clasic. Nu este cel mai bun echipament insa o sa-ti faca o programare si o sa te trimita la ECO 4D.
Lasa-mi un nr de telefon sa iti dau mai multe amanunte.

Lightbulb spunea...

cam ce tarife sunt , consultatie , pap etc? daca poti sa-mi dai un mail ti-as multumi foarte mult la callura@gmail.com

vmm spunea...

Ai e-mail :)

mykutza spunea...

voi mai tineti legatura cu dl cotiga?ca pg dumnealui de net nu mai fucntioneaza..si nici la emailuri nu imi rasp..i-am trim 3 pana akum..de o luna incerc sa dau de el :(

vmm spunea...

Nr de tel. al DR. Cotiga este 0744332141
Stiu ca saitul nu mai este functional insa eu sper sa-ti raspunda la telefon.

mykutza spunea...

mersi frumos..scuze de deranj,dar ti-am zis,de o luna i-am tot trimis mailuri si nu mi-a raspuns..nu stiu daca nu mai intra pe internet sau ce s-a intamplat..mi-e totusi un pic cam rusine sa il sun dat fiind faptul ca nu mi-a raspuuns poate are ceva cu mine desi nu stiu ce ar putea avea..

vmm spunea...

Omul are o anumita varsta. Profesia ii ia aproape tot timpul liber... E normal sa nu se ocupe de sait sau sa raspunda la e-mailuri.. Cel mai simplu ptr oricine este sa raspunda la un telefon. Ce-ar putea avea cu tine?
Suna-l daca ai nevoie de el.Nu mai amana.

Anonim spunea...

Domnul Dr. Cristian Cotiga este intradevar un om deosebit si un profesionist desavarsit, cm putini mai intalnesti in ziua de astazi.Pe mine m-a ajutat foarte mult in timpul sarcinii ridicandu-mi moralul enorm de mult (aveam iminenta de nastere prematura), dar datorita dumnealui Matei Stefan s-a nascut la termen si este acum un adevarat cavaler.Ii multumesc din suflet domnului doctor si nu in ultimul tand OMULUI Cristian Cotiga. Mergeti cu incredere la el.

bogdan spunea...

Sfatuiesc toate fetele sa se fereasca de aceasta dejectie a medicinei din romania! mai toti vedeti doar comentariile de bine! eu am trait in direct cele mai cumplite momente,sotia mea nascand "cu el"! noroc cu personalul care a fost in tura de noapte! e doar un bosorog care asteapta ca un milog banii! E DOAR UN VETERINAR! FERITI-VA!

Anonim spunea...

Buna din nou tuturor! Am revenit cu inca o specificatie fetelor! Atentie mare la ziua cand o sa trebuiasca sa nasteti! Mizerabilul de Cotiga e un impatimit al fotbalului din cate m-am lamurit eu pe holul spitalului. Daca cu el urmeaza sa nasteti tocmai va anunt ca va jucati cu viata copilului vostru daca treceti si printr-o simpla complicatie in timpul nasterii! In timp ce pe sotia mea a uitat-o pe masa de nastere,ordinarul se uita la fotbal! Asta nu ar fi nimic....dar daca apar complicatii,chiar minore sa fie ele,nimic nu misca fara decizia lui....din pacate! Copilul meu a fost la un pas de moarte sau de a ramane handicapat pentru ca el cand trebuia sa ia decizia ca sotia mea sa nasca prin cezariana sau normal,el se uita la fotbal. Dupa ce una din asistente s-a dus si s-a certat cu el sa vina in sala de nasteri s-a trezit ca trebuia sa fi luat decizia ca sotia mea sa nasca prin cezariana si nu normal, dupa ce trecuse prea mult timp si copilul deja apasat prea tare pe cap. De fapt nici nu a nascut sub supravegherea lui,ci a personalului din acea tura.....exceptional dealtfel,dar din pacate nu-si pot desfasura activitatea decat dupa decizia lui.
Neonatoloaga.....o femeie de milioane....a stat langa pitic toata noaptea si l-a supravegheat dupa ce era sa-l omoare UCIGASUL DE COPII COTIGA CRISTIAN.Deci fetelor va rog transmiteti si voi mai departe si ce am patit eu cu nenorocitul asta si FERITI-VA DE MIZERABIL!

vmm spunea...

Salut Bogdan,
Imi pare foarte rau de cele intamplate. Sunt convins ca tot ce spui este adevarat. Pentru tine a fost ceva foarte nasol. La noi chiar a fost ok. Cum va este puiul acum? E ok?

Anonim spunea...

si doctorul este om iar omul este supus greselii in privinta mea si a copilului meu a gresit
atunci si acum altii incearca sa ii repare greseala...

vmm spunea...

Viata asta este atat de sucita...
Sper sa ii fie bine copilasului vostru...

Anonim spunea...

eu am nascut 2 copiii sanatosi cu cotiga dupa 5 sarcini pierdute pentru mine el a fost trimis de D-ZEU

Anonim spunea...

datorita nasterii cu acest medic copilul meu in varsta de 4 ani sufera de epilepsie si tetrapareza spastica...ei ce ziceti de asta?si repet totul se datoreaza nasterii...colegele dansului neonatolog au recunoscut acest lucru...

Eug spunea...

Si baiatul meu s-a nascut cu ajutorul Dr Cotiga in 1999, adica acum 13 ani. Chiar daca lucrurile ii scapasera de sub control a reusit sa faca fata situatiei. Copilul s-a nascut cu scor Apgar 6, insa acum e o mandrete de baiat si niciodata nu am avut probleme cu el. Eu ii multumesc domnului Dr., iar daca ar fi sa mai nasc odata tot cu el as face-o.

Ani spunea...

STIE CINEVA DACA DE FIECARE DATA CAND MERGI LA CABINETUL DNULUI DCT.PLATESTI CONSULTATIA?
INTREB PT CA MEDICUL DE FAMILIE SPUNE CA ,ODATA CE M-A LUAT IN AVIDENTA NU AR TREBUIE SA PLATESC DE FIECARE DATA.

Musa VAlentin spunea...

Buna Ani,
Acum 6 ani trebuia sa platim de fiecare data cand mergeam la consultatie la cabinet. Acum nu mai stiu care sunt regulile. Avand in vedere ca totusi mergi la cabinet particular, si nu la un medic de familie sau la spital, eu cred ca ramane valabila in continuare plata consultatiei. Cu siguranta insa ca daca mergi la consult la spital nu va trebui sa-i mai platesti.
Vali Musa


Vrei sa vezi cati?