luni, 7 ianuarie 2008

6 luni de Sfantul Ion

"Ba, vino cu vinul ala incoa'
O viata ai si p-aia.... stii tu!"

Oare ce-or insemna aceste 6 luni pentru Matei? O fi frustrant sa stii ca nu ai la activ decat 6 luni? Sa nu poti fi intrebat..."- Ce-ai facut in ultimii..." Cum este sa ai numai 6 luni de viata? Cum este sa stii ca esti abia la inceput? Cum te simti stiind ca mai ai...de mancat cel putin pana in 2090?
Fericitule :) Habar n-ai !
Lasand in urma prostiile de mai sus, trebuie neaparat sa scriu despre minunatele zile de iarna ce si-au adus aminte si de BUcurestiul plin de praf, noroi, mizerie... Uimitor!! E iarna! Si chiar ninge in ianuarie. Am profitat de faptul ca in "vichend" a fost soare si am iesit cu Matei la plimbare in parc. Am folosit o noua metoda de transport. Metoda m-a rapus dupa o ora de mers insa chiar a meritat. A fost atat de incantat, incat dupa 15 min a adormit bustean! NImic nu l-a putut scoate din somnul sau! NIci macar frigul ce musca fara mila din nasucul lui. Am incercat de cateva ori sa i-l tinem acoperit cu fularul dar...imediat si-l scotea la aer. Daca am vazut ca nu-l deranjeaza (ba chiar ii place) l-am lasat sa-i inghete! Si asta este o experienta de viata, nu?
Printre multe alte placeri ce si le permite, Matei primeste cu multa bucurie invitatiile la zbor! Chiar daca pilotul este Mami sau Tati, el chiuie de bucurie cand isi face tura pe deasupra tuturor. Deocamdata beneficiaza numai de planorism. In curand, mai spre vara, va merge la scufundari in piscina. Apa este o alta mare ..dragoste a lui. Se simte extraordinar la balaceala. Da din maini si din picioare stropind in stanga si-n dreapta. E mare distractie in fiecare seara. NU-l intereseaza ratusca portocalie ce incearca sa se bage si ea in seama... Noo... Nici macar nu-i da atentie. Saraca ratusca...nu se joaca nimeni cu ea... Dar o sa duca dorul acestor zile linistite dupa ce Matei va fi posesorul primilor dintisori...
Am uitat sa va spun. Dintisorii se grabesc sa iasa la suprafata. Vor sa-l chinuie pe Matei insa este un baiat puternic. Sufera...in liniste. Maraie din cand in cand insa atunci cand durerea este prea mare izbucneste in plans. Noroc cu Mami care este mereu langa el si-i alina durerea... Lasa puiule, mai ai putin ... Mama lor de dintisori!
Ziua lui de... 6 luni este pe terminate... Ne pregatim de baita si ne gandim bine la cadoul pe care Matei l-a primit de la buna noastra prietena, Dana.
La Multi Ani Matei, La Multi Ani Ioane!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce inseamna tehnologia.Cind s-a nascut tatal lui MATEI am cumparat un aparat foto TIP ZENIT cu vizare prin obiectiv, cu ajutorul caruia peste 5...6 ani, MATEI va vedea cum arata tatal lui ,la 3 luni 6 luni 1 an...... Asta a fost acum 30 ani.Vedem ce este acum.CE VA fi peste 30 ? Sunt MINDRU CA AM COPII care stapinesc o astfel de tehnolgie in comunicatii.MATEI pe 7 IANUARIE de ziua SF. IOAN ai inplinit 6 luni BUNICU ITI UREAZA LA MULTI ANI.

16 ianuarie 2008 21:24


Vrei sa vezi cati?