marți, 8 ianuarie 2008

Comentarii

Buna seara, dragii mei.
Uneori ne lovim de anumite probleme cu privire la cresterea lui Matei. Sincer sa fiu, ne-ar prinde bine niste sfaturi cu privire la modul de introducere a alimentatiei variate sau la ingrijirea gingiilor ce trec prin grele incercari in aceasta perioada...
Nu va sfiiti, la fiecare articol publicat aici puteti sa lasati propriile comentarii, sfaturi, indrumari sau...dezaprobari. Toate ne vor fi de folos. Printre cei care citesc aceste randuri sunt si "proaspeti" parinti ce abia au trecut cu bebelusii lor de durerile de dinti...de primii pasi, de primele cazaturi... Invatati-ne si pe noi dein experienta voastra.
Folositi-va contul de gmail (username/parola) pentru a va autentifica sau pur si simplu postati trecandu-va numele.. de scena.
Noi doi si piticul va multumim anticipat :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Orice mancarica trebuie data mai intai cate o linguritza, apoi doua trei, etc .. pana la 6. Asta ca sa te asiguri ca nu e alergic si ptr pregati stomacelul. Daca nu vrea, nu-l forta. Eu i-am dat suc de mar cu morcov primele 6 zile. Dupa 6 zile am am adugat si supa tot cate o lingurita, progresiv pana la 6. Mai intai zeama de supa si dupa cele 6 zile si legumele pasate. Ou se da doar de 2 ori pe saptamana si se incepe cu o optime din galbenus. Acum ii dau si branzica facuta in casa cu calciu lactic in ea, mar cu biscuite, ou si carne alternativ. Zilnic ii dau cereale cu lapte inclus. Mancarea trebuie data la mic dejun si pranz, nu seara. Nu se pune sare , delicat, etc. Nu am introdus niciodata doua mancaruri noi deodata.
Fetita mea nu a suportat sucul de portocale , e foarte agitata dupa si nu i-am mai dat.

Anonim spunea...

Multumim frumos, Cristina
Spune-ne, te rugam, de la ce varsta ai inceput sa dai fetitei sa manance supa, ou, carne, cereale? Exista cumva o ordine in care se introduc aceste alimente? Mancarea o dai inainte de alaptat sau intre alaptari?


Vrei sa vezi cati?