joi, 17 septembrie 2009

Cuvinte noi

Copilul ăsta evoluează de la un timp încoace foarte rapid. Abia reuşesc să ţin pasul cu el. Lista cuvintelor pe care le spune aproape s-a dublat (nu stiu sigur, o sa le număr imediat)

Cuvinte noi:

Nica (Ilinca)
Vivi
Cami (Carmen)
Boc
popa
mic
maaaî (mare)
poc
opt
Peîna (pernă)
nash (nas)
cosh (coş)
muc
bine
nucă
paca (pară)
îoshu (roşu)
Bibi (Bianca)
bida (bila)
cuca (uţa, uţa CU CĂruţa)
gol


(cuvinte vechi)
mama
tata
unu
doi
tei (nu pronunta r)
topt (opt)
mi a (miha, dar nu pronunta h)
uite
caca pute
pipi
am
aco (acolo)
ici (aici)
pa pa
da
nu
Monu
moto
au
bani
nenea
unde
pepe (pepene)
Mede (Medeea, prietena lui)
mami
tati
buba
mâna
cap

Ah, încă ceva: zilele trecute mi-a adus maşina de tuns şi mi-a dat de înţeles ca vrea sa îl tund. Zis şi făcut. A stat la tuns fara gălagie, fără jucării, fără urlete. Exact ca un om mare. După ce l-am spălat a insistat să mă tund şi eu. Zero! Drept urmare, dupa 30 de ani de claie..acum sunt tuns zero!
Ne auzim în curând.
Cu diacritice,
VMM

Niciun comentariu:


Vrei sa vezi cati?