duminică, 14 decembrie 2008

Numai poze. Rapid.

Repede, poze pana nu se trezeste Matei!!

Am cam facut burta! Trebuie sa fac miscare...multa miscare!!!!
La nunta... ca de obicei, eu in centrul atentiei
E cam dificil sa mananc stand pe scaunel, cu lingurita, cu furculita, atent sa nu murdaresc prin jur... Mamiiiii, ajuta-ma...

Sunt mic...dar suficient de mare sa citesc reviste..oarecum interzise..

...sau sa trag o bere cu fetele la terasa



...bulionul din toamna asta a fost cel mai bun... Am fost ajutat si de fetele popii :)


Si mie tot asa imi va creste capul???!!!

O sa ma antrenez zi de zi..poate o sa cresc normal!!
Voi incepe prin a sta cat mai mult la soare...
... o sa ma dau cu trotineta...

... cu ATV-ul...
...voi face drumetii cat mai lungi
...si voi bea berici dupa berici sa-mi treaca setea

...doar nu ma credeti !! :)

Niciun comentariu:


Vrei sa vezi cati?